Stranded Deep
In the aftermath of a mysterious plane crash, you are stranded in the vast expanse of the Pacific Ocean. Alone, without any means to call for help, you must do what you can to survive.
Explore underwater and on land as you hunt for supplies to craft the tools, weapons, and shelter you’ll need to stay alive. Stay sharp: hunger, thirst, and exposure conspire against you as you brave treacherous elements and the dangerous creatures of the Pacific.