Street Cleaner: The Video Game
Street Cleaner is a modern synthwave artist based in San Diego. Inspired by action films of the '80s to write the soundtrack to a vigilante movie that never existed, he has broadened his sound from retro synth inspiration to chiptunes, darksynth, and more. Street Cleaner: The Video Game is the licensed game that would have been made based on that movie, brought to reality.