Street Racing: Tokyo Rush
You’re the keenest street racer in the Tokyo streets, hunting for a thrill! Explore the glowing Tokyo night freely in this open world!
TRY one mission and you’ll agree: Street Racing: Tokyo Rush is open world Street Racing at its BEST!