Streets of Rage 4
Amongst the best beat’em up series ever created, jammin’ ‘90s beats and over the top street beating, the iconic series Streets of Rage comes back with a masterful tribute to and revitalization of the classic action fans adore.
The all-time classic Streets of Rage, known as Bare Knuckle (ベア・ナックル Bea Nakkuru) in Japan, is a beat ‘em up series known for this timeless gameplay and electronic dance influenced music. Streets of Rage 4 builds upon the classic trilogy’s gameplay with new mechanics, beautiful hand-drawn visuals and a God tier soundtrack.
Streets of Rage 4 got its iconic characters back: Axel, Blaze, and Adam teaming up with new brother and sister in arms Floyd Iraia and Cherry Hunter. With some brand-new moves and kickass tracks to take a listen, our heroes are ready to dish out beatdowns to a fledgling group of ill-advised criminals in full force.
One of your dreams is coming true. In addition to the 5 new characters, unlock and play your favorite pixelated characters from the previous Streets of Rage games such as Axel, Adam, Blaze, Skate, Max and many more with their own retro SFX, in gorgeous HD hand-drawn urban environments. And for the full nostalgic experience, you will also be able to play with the music of the previous Streets of Rage games!
The Streets of Rage series is known for its electronic dance influenced music around the world.