Streets of Red - Devil's Dare Deluxe
In Streets of Red - Devil's Dare Deluxe, the only thing scarier than being eaten alive is running out of quarters! A permadeath, multiplayer, horror beat-'em-up that bestows players with the skills of retro gaming heroes in a fight against a legion of undead monstrosities.
Streets of Red - Devil's Dare Deluxe was designed to be played over and over again, with each run offering up the potential for new content. Six unique playable characters and an ever-growing level selection work to keep the gameplay from getting old and rotten, while the easy-to-learn but hard-to-master combat system allows for plenty of depth.
With every enemy you defeat, you earn cash that can be spent on upgrades, or to revive yourself when you die. You better learn how to make cash fast and spend it smart in Streets of Red - Devil's Dare Deluxe, because when you're dead, your save data dies with you. The chills, thrills, bills, and opportunity to learn new skills here won't stop until every street runs red! Are you up for the challenge of an anti-lifetime?