Struggling
Inventive co-op will test the firmest of friendships. Grab a partner and work together by controlling one arm each. When even walking takes a combined effort, communication is key to keeping your cool.
Manipulate each arm independently and latch onto literally anything you see, from suspicious levers to dangling eyeballs. Triumph over physics-based challenges, or get your arms ripped off in the process (don’t worry, they grow back).
Grotesque graphics drawn by appalling human hands. From moist cavities to glistening guts, nothing is off limits. As the mistakes mount, so does the bodily damage, with ugly mishaps leaving unsightly marks on your face.
Unlock a range of game-changing powers as you go. These include time slowing to dodge fast-moving hazards, detachable arms you can make crawl around creepily, and the ability to graft your appendage onto the environment. Solve diverse puzzles using your disastrous DNA.