DODGE OBSTACLES AND BATTLE YOUR OPPONENTS
Join millions of players and stumble to victory in this fun multiplayer knockout battle royale! Are you ready to enter the running chaos? Running, stumbling, falling, jumping, and winning has never been so fun!
Run, stumble and fall against up to 32 players and battle through knockout rounds of races, survival elimination, and team play in different maps, levels and game modes. Survive the fun multiplayer chaos and cross the finish line before your friends to qualify for the next round, earning fun rewards and stars as you continue to play and win in Stumble Guys!
Create your own multiplayer party and play against friends and family. Find out who runs the fastest, battles with the best skills and survives the chaos!
Personalise and customise your chosen Stumbler with special emojis, animations, and footsteps. Show off your unique style and personality as you stumble your way to victory.
Fresh Stumble Pass every month with new content customisations and other rewards!
Explore the world of Stumble Guys with over 30 maps, levels and game modes that offer even more ways to play, and experience the fastest multiplayer knockout battle royale. Join the party and get ready to stumble, fall and win your way to victory.