REDUX INCLUDED
Sublevel Zero Redux is a roguelite six-degree-of-freedom shooter set in a universe where reality is falling apart. With your gunship, fight in zero-g through a vast, procedurally-generated underground facility to recover the technology you need to escape the many dangers hidden around every corner.
Sublevel Zero Redux on includes the Redux expansion that adds hours of new content, the action is more intense than ever along with exclusive motion aiming and look controls exclusive to the Nintendo Switch version of the game.