Sudoku Zenkai
It lets you play cooperatively with your friends! You can start a new puzzle with a friend or simply ask one to help you on that tricky one, two heads are always better than one (usually).
Train your brain, logic and perception skills with Sudoku Zenkai puzzles in six different difficulties so that you can start on trainee levels to exercise your logical thinking and memory, or just jump to the insane levels to give your mind a real workout.
Sudoku Zenkai also features different themes allowing to play on which style you find most comfortable. Tired of numbers? With Sudoku Zenkai emblems you can spice up any Sudoku puzzle with letters, greek, kanji and more.
This game has its own high-quality puzzle generator (no internet required), everyday you can enjoy fresh puzzles and compete with friends on who has the best time.