Sugoro Quest: Dice Heroes
SUGORO Quest: The Quest of Dice Heroes comes to the West for the first time! This is a board game-style turn-based RPG where dice will decide your fate!
The story begins in the kingdom of Siland, where four adventurers set out to talk to the king in search of intrepid adventures. Each adventure is different, so be sure to choose the most suitable member for each journey.
A school of magic? An adventure at sea? It's up to you(and luck, of course) to make sure the adventure has a good ending! But beware of the enemies, as they won't make your path easy.