Summer Sweetheart
Summer Sweetheart is a game of Lovely Juliet. The main plot is played by real people. Voice actor part is assumed by the famous CV Asami Imai and Naomi Wakabayashi.
In the game, the player, in the first view, encounters with multiple heroines. This is a brand-new love story. The main line has multiple story-choices and endings. In addition, there are some personal stories about other branch-line girls.