Get ready to run, jump, fight, and explore! Sun Wukong VS Robot is a mini retro pixel metroidvania game inspired by old-school classics.
Sun Wukong has awakened. Our hero appears at the center of a mechanical maze and is holding the weapon from his legends.
However, he is imprisoned by a mind locker that has been put on his head. To regain his freedom, Wukong must defeat the four robots.