”Whose blood is that on the walls?” -Josie
Sunblaze is a brain-twisting precision platformer with hundreds of challenging, handcrafted levels to keep you dying for hours and hours.
Josie is up for a challenge. Her dad, a retired superhero, has fixed his superhero training simulator and lets Josie go in there to play around a bit. After all, show us a parent who wouldn't want to train their daughter to be a superhero? But then suddenly the training room goes rogue, and... Josie is up for a challenge.
In this tough, hand-crafted precision platformer, you’ll play as Josie, aka. Sunblaze, with a mission to complete your superhero training. The training room is full of puzzles, brain-tickling challenges, obstacles, TNT, spikes, drones... And a purrfect sidekick: the cat. You have got a cat. What else do you need?
You know, to survive all the levels, your brain needs to do some work. We know, we know, it might sound scary, but like Aristotle said: "It is during our darkest moments that we must focus to see the light.", and Quentin Tarantino put it even better: "Violence is one of the most fun things to watch."
Oh, are you still reading? Go and get playing right now! We will promise you one thing: dying over 5000 times on one game has never felt this good.