Sunless Skies: Sovereign Edition
Captain a spacefaring steam locomotive, as a new Victorian empire takes to the stars! Lead your hapless crew into trouble – and out of their minds. Barter for barrels of time. Smuggle souls. Pause for cricket and a cup of tea.
Unfettered by gravity, the Victorian Empire reaches across the skies. The stars are the Judgements: vast intelligences that govern all things. But they are dying.
Create your past. Choose who you were before you became a skyfarer. Most of your captains will die. Each will leave their mark on the world.
Explore a beautiful, hostile world. This is a standalone story set in the Fallen London universe, as seen in Sunless Sea.
Populate your ship with officers. Fight marauders. Survive starvation, madness and terror.