Arcade sports gaming gets a shot of adrenaline in Super Blood Hockey, a violent homage to classic 8- and 16-bit ice hockey games. Customize your line-up and take to the ice, using fast-paced skills and bone-crunching brutality to dominate.
Prove your hockey prowess in a deadly global tournament or against friends in 4-player local multiplayer. Build and manage your own squad in Franchise Mode – with the right diet your team can be season champions!