Super Bunny Man
Super Bunny Man is a chaotic co-op physics-based platformer where you use rolling, jumping, and grabbing to overcome challenges. Bring a friend. Beat levels, time attacks, enter wormholes, and find hidden carrots, all while evading spikes, boulders, pitfalls, and other challenges. Become Super Bunny Man!
Play solo or get together with a friend (local or online) for some carrot co-op mayhem! Traverse 50 challenging levels across different worlds: Forest, Snow, Cave, Beach and Stadium!