Super Cable Boy
Super Cable Boy is a retro inspired platformer, where you are playing a sentient handheld gaming system with a power cord. Collect game cartridges to become more powerful and take on your quest to defeat "the Glitch", an entity that 1▧01☠011‱☣[ERROR]⌀▧ ..