Super Cane Magic ZERO
Cake the Wizard is dead, and his Magic Dog is out of control! Can you save the world? Can you save the Dog?
Venture the dangerous hills of Minestronya as Dude, a Baker with the power of bacon! Confront angry firepeople as Dudette, the unstoppable Plumber!
Defrost the laser volcano as Dudward, the Candy-Healer-Wizard, or just be awesome as Dudorah the Influencer!