Super Cute Alien's Adventure
Super-Cute Alien's Adventure is a classic 2-D platformer where you play as Oozi, an alien spaceship pilot who crash-landed on planet Earth, lost his space suit and needs to find his way home.
The variety of difficulty levels – from Kid to Hardcore – lets players of all ages enjoy the game regardless of skill level. With the easiest difficulty selected, it's impossible to fail in the game. Frustration is avoided, making it a great choice for the young player who has never held a controller.