Super Drunken Guy
Run through various levels, jumping over obstacles and enemies while collecting as many beers as you can. Each beer you collect will add to your overall score, but it will also make the screen more blurry, making it harder to see what's coming up ahead.
The game features multiple levels with increasing difficulty, each with its own unique challenges and enemies.
So, put on your drinking hat and get ready for an adventure in this funny 2D pixel platformer!