Super Glow Puzzle
You will learn the basic concept of the game within SECONDS. But as you progress further, new gameplay-elements will extend the strategic depth of the game. It will take all your wits to master all levels perfectly.
This game makes use of the touch screen functionality only. So the menu and every puzzle can be played with touch controls only!