An evil force has launched an invasion over the Omios star! Fly with the space fleet in a campaign to liberate planets, destroy enemy bases and discover the misterious force behind the attack. Biomechanical enemies, space creatures, exotic planets and climatic threats are waiting for you, so select a route, equip your ship and prepare to die!
Super Hydorah is a side scroller non-linear SHMUP which gives the player a challenging experience with the best from the greatest classics of the genre: straightforward action, old school visuals and a wide array of content with unique space settings.