Super Jumpy Ball
Super Jumpy Ball is a simple & fun 2D platform game for 1-8 players, inspired by retro platformers. Faced with clever level design and challenging obstacles, players must find their way through each level while bouncing, wall jumping, avoiding spikes and spike balls.
Supports 1-8 players in various party modes. Challenge your friends to a Spike Battle or why not play a friendly basketball match?
Compete with other players from around the world and reach the #1 spot. Prove once and for all that you are the best player in the world.