Super One More Jump
Super One More Jump is a hand-crafted intense arcade platformer. Simple to learn one button controls. Hard to master levels.
Test your muscle memory, concentration and sanity! Now fully reworked and upgraded for Nintendo Switch!
Press any button to jump. Time your jumps between platforms using power-ups, patience and skill. Collect all three level diamonds to mast the level.