Super Onion Boy+
Super Onion Boy+ offers an exhilarating journey in a 2D platformer filled with action and adventure, in the nostalgic retro style.
As you traverse pixel art environments teeming with enemies, get ready to face epic challenges. Collect coins and stars to secure extra lives and discover chests containing magical potions that grant superpowers. These abilities are essential to overcome obstacles and defeat the dreadful monsters and bosses that will cross your path.