Super Toy Cars 1 & 2 Bundle
Super Toy Cars and Super Toy Cars 2 are now available bundled together. Enjoy both games from this series where you can race over a total of 33 different tracks from a unique point of view. Experience arcade racing controlling small toy cars and advance through burgers the size of trucks, or drift your way around a drumset in a music studio. In Super Toy Cars 2 you can even get some of these objects and throw them around the track and see how your opponents crash against them thanks to the new power-ups and destruction system of the latest game in the series. To sum it up, in this bundle you'll race thousands of inches driving your favourite toy cars and causing mayhem all over the place.