Super Toy Cars Collection
Super Toy Cars Collection includes all 3 Super Toy Cars games bundled together: Super Toy Cars, Super Toy Cars 2 and Super Toy Cars Offroad. You will be able to experience arcade racing controlling more than 55 small toy cars in total over more than 45 levels combined. Navigate your way through tracks made of supersized everyday objects such as toys, burgers, pipes, sandcastles, music instruments, and all sorts of crazy objects. Cause mayhem all over the place with the cool different power-ups and make sure you're the first one to cross the finish line!