Super XYX
Super XYX is a vertical scrolling shoot’em up presented in eye-scorchingly fluid pixel art animation. Choose from 6 unique pilots and their signature ships, each with unique shots and bombs, and blast off to face The Black Serpent’s forces head-on! Master 6 stages with screen-filling bosses, customize the experience with various difficulty settings and unlock alternate game modes as you progress!