Superbrothers: Sword & Sworcery EP
Traverse a mythic little realm, use a sword to do battle & evoke ‘sworcery’ to solve mystical musical mysteries. Experience a videogame world that is affected by moon phases & help a wandering warrior monk complete her woeful errand.
Superbrothers: Sword & Sworcery EP features an album's worth of original music by noted composer Jim Guthrie as well as artwork & designs by Superbrothers Inc, crafted & engineered by videogame wizards at Capy in Toronto, Canada.