Superliminal
As you fall asleep with the TV on at 3AM, you remember catching a glimpse of the commercial from Dr.Pierce’s Somnasculpt dream therapy program. By the time you open your eyes, you’re already dreaming - beginning the first stages of this experimental program. Welcome to Superliminal.
Superliminal is a first-person puzzle game based on forced perspective and optical illusions. Puzzles in this game give you a sense of the unexpected. Players need to change their perspective and think outside the box to wake up from the dream.