Supersonic Tank Cats
Race through multiple distinct, zany tracks to the tune of bopping meowsic designed by cats for cats. Choose between five adorable half-cat-half-combat fully armed vehicles but don’t let them fool you - as all cats, they’re as deadly as they are cute and fluffy. Each of the cat-hicles pawsesses its own catty weapons so use them to your advantage. Gather power-ups, outsmart the competition, and become victorious!