Switch 'N' Shoot
Piloting an advanced star fighter with just one button is simple: you switch, you shoot. Every shot fired changes your direction, and mastering this is the key to becoming a legend among the stars. Timing is everything!
A love letter to arcade classics with crunchy pixel art, chiptune soundtrack, authentic cabinet artwork and compulsive gameplay. Only now you don't need a stack of coins to stand a chance at getting a High Score.
Unlock 64 palettes that completely change the look of everything in the game. Choose from 8-bit favourites or create your own!
At the touch of a button your screen rotates into portrait mode (a.k.a. TATE Mode) for a truly authentic arcade experience. The game supports a wide range of controller setups so how you play is up to you.