Make crucial decisions that will lead your path to glorious or fatal outcomes...illustrated by over 300 beautiful images.
You are an adventurer brought by fate to an abandoned castle. You only have your favorite sword and the remains of an old armor with an unusual device - a sword-breaker.
Step in and try to overcome the obstacles and foes that stand between you and the treasure you’re hunting.