Swords & Bones 2
Swords&Bones 2 is a sequel to an action-adventure RPG game by the same name. Experience the ambiance of 16-bit classics from the 80s and 90s with many modern twists. Challenge yourself in 50 action-packed levels full of dangers and riches.
Parry your enemies, cast powerful magic attacks, or slash them into oblivion. Use your hard-earned gold to buy new equipment and skills. Only then you will be able to defeat every foe on your path.