Swords & Soldiers 2 Shawarmageddon
In this base stomping battle extravaganza, each battle is a fight to win a fast paced tug of war; whether online, locally in split-screen or against the devious AI.
Fight your friends anywhere with your Nintendo Switch in split-screen mode or online, and enjoy the epic single player campaign which gives you command of Redbeard and his Vikings. Join them as they fight their way through the forests of Vikingland, the scorching sands of Persia and even the nether regions of Hell! All this on an honorable quest to... retrieve the sheep that have been stolen from Redbeard’s favourite shawarma shack, while fighting an evil plot to unleash Shawarmageddon onto the world. Time to settle this injustice the Viking way!