Syndrome
You wake up from cryosleep on "Valkenburg" - the most advanced science space station in the “Novacore”. The ship appears to be abandoned, but suddenly you hear a voice on the communicator that makes you aware of the situation. Something from the abyss of space is kidnapping and killing the people on the ship. And it doesn't stop hunting.
● Deadly adversaries: Enemies are dangerous, they’re hunters so they’ll follow any noises and investigate any disturbances so beware.
● Mental horror: Not just typical jumpscares - You’re closed on a creepy, claustrophobic spaceship with countless horrors inside, both physical and psychological.
● Intriguing plot: A seemingly simple mission turned into a bloody scenario - it’s up to you to find out what’s really going on.