Syrup and The Ultimate Sweet
In a magical town there lives a candy alchemist, Syrup, who one day discovers a candy golem in her basement. Where did she come from? Who could've made her? Go find out!
Featuring a memorable cast of colorful characters and 10 unique endings. Your choices affect the story! Will Syrup achieve her dream of making the Ultimate Sweet, or will she meet a much more tragic fate...?