Combining sudoku-style number puzzles and block-dropping gameplay, the aim of TENS! is simple: place dice on the board, make ‘tens’ in any row or column and clear the board to win.
TENS! is a relaxing puzzle game which offers tons of gameplay styles for you to choose from including: an immersive single-player Adventure mode, a local Multiplayer mode where you can challenge your friends and family, and an Endless mode which challenges your skill level.