THE GRISAIA TRILOGY
For the first time since its humble beginnings, and after the handheld, manga, and anime adaptations that followed, the complete "The Fruit of Grisaia" Trilogy is now available on Nintendo Switch in one complete collection!
All of the episodes below from "The Fruit of Grisaia," "The Labyrinth of Grisaia," "The Eden of Grisaia," and "The Fruit of Grisaia -SIDE EPISODE-" are now included in one bundle for your enjoyment!
Text can be set to either Japanese or English (audio is Japanese only). This includes in-game text, options, and the digital manual. Language settings can be changed at any time.
Play in handheld mode with the Nintendo Switch Joy-Con controllers attached, or detach them and play with just the touch controls! While in tabletop mode or TV mode, everything can be controlled by one Joy-Con, allowing you to play with only one hand!
A single male student enrolls into Mihama Private Academy, a mysterious school surrounded by tall walls on every side.
Tired of being controlled by a sinister destiny, and a "job" that offers him no purpose in life, Yuuji takes some time away to get a taste of the student life.
As Yuuji gets to know the girls, and gets used to their unique personalities, he begins to unravel the reasons for their enrollment.
He may not think of himself as anything special, but he may just be the salvation the girls need to save themselves from the darkness that looms over them.
Bound to a past that keeps catching up with him, Yuuji's battle begins as he encounters a series of events that will change the unwritten laws of his world.