THE KNIGHT OF QUEEN
“THE KNIGHT OF QUEEN” is a Role-Playing Game which a player can experience the world of the RPGs played around 1990 which is fully playable in VR. The game has a medieval world and a nostalgic one-on-one turn-based command input battle system.