5 unusual circles of hell, each a different music genre.
This is an easygoing rhythm game, where you can play as each of the odd characters that inhabit these circles as they give themselves over to the rhythm of the music.
To switch the display language, you need to change the language of the Nintendo Switch itself.
You can change the language of the Nintendo Switch main unit from "System Settings" in the HOME Menu.