TORIDAMA: Brave Challenge
TORIDAMA: Brave Challenge is a mini game collection based on testing your courage.
Test your weak feeling inside of you, or your “Chicken Level”, based on timing of pressing a button, level, and pitch in various kind of critical situations.
Share play is available, so you can measure your "Chicken Level" with your friend.
The game is playable with one button, so you can play with your family or many friends at a party!
What is more, Crazy mode, which will be available after playing all the mini games, supports a world ranking system.