TORIDAMA2: Brave Challenge
The number of mini games to diagnose your Chicken Level has been increased to 25!
In Crazy Mode, where heated competitions take place for the worldwide rankings, the current month and previous month's rankings will be viewable in addition to the usual overall rankings.
The game still features the casual and fun gameplay of the previous title, so you can enjoy playing together with friends and family.
Crazy Mode features worldwide rankings and becomes available when all mini games are unlocked.
This game mode will have you constantly at the edge of your seat as you rake in the highest possible rating of ""CRAZY.""