The Touhou Project fan game “Touhou Sky Arena” is on Nintendo Switch!
Enjoy dramatic battles in the sky with the "Fired-up Battle System", which changes abilities to the song that's playing.
Play Local or Network Battles up to 4 players. Play bombardment battles anytime, anywhere, with anyone.
Over 70 tracks recorded with famous Japanese doujin artists like Rokugen Alice, A-One and BUTAOTOME.
20 characters with each 2 types are available. Choose your favorite out of all 40 types!