TP Bullet
TP Bullet is a puzzle platform game where you need to shoot your one shot to solve each puzzle and clear the level.
As a secret agent marksman, you are the only hope against the evil Skeleton King and his minions who attack the city. A kindly witch gives you an enchanted bullet which allows you to teleport so you can retrieve the ancient magic coins to defeat the villains.
Jump, shoot, and block your way to victory over 40 amazing and addictive levels.