TURN TACK
Aztec, a world destroyed every 4thousand years. After the fourth fall, the fifth destruction is imminent. As the myth 'sacrificing a gray-haired girl could prevent the world from being destroyed, people of Aztec tries to sacrifice her.
A girl who ran(Fla) goes on an adventure to overcome the difficulties by struggling for survival from Aztec people. The danger of wild animals, amid the contradiction of 'destruction of the world', depends on self-survival.
An exotic puzzle based on the Aztec culture, players can avoid the dangers lurking all over the stage by manipulating Fla. Solving puzzles by overcoming the stages and can utilize the characteristics of 'Totems' to break through difficulties.