Table Top Racing: World Tour - Nitro Edition
Get behind the wheel of 16 ultra-cool, miniaturised racing cars and engage in combat-racing like no other. Master over 30 table-top race tracks and over 180 events in a bid for glory, then take the battle Online and compete with the best in the world.
On Nintendo Switch you can bring a friend too! Race offline or online with two new split-screen game modes. Go head-to-head in “Splitscreen Vs. Battle” mode and take on the A.I. or get online with “Splitscreen Online” mode and take on the world!
Crush your enemies with 8 cunning 'Power-ups' and 6 unique 'Weapon Wheels' and blast your way to victory!