Taiko no Tatsujin: Rhythmic Adventure 2
Don-chan and his friends have a great adventure in the mystery spots of the world! Find out the secrets of a mysterious phenomenon occurring around the planet and save the world!
The OOParts, treasures that protect the world, have been stolen by the suspicious group, The Evil Fraternity of Hexagaria!
The better you perform in the Taiko Battles against monsters you encounter on your adventure, the more damage you do to them!
Some of the monsters you defeat can even become your allies! Featuring more than 100 monsters! Create your own team, train them, and work together to face powerful enemies!
There's not only the Story Mode, but the well-known Taiko Mode can be played as well!