Take It Racing 2
Take It Racing 2 is a pseudo racing game built around stats. Buy better cars to race harder races to earn more money. Each race is split into sections, you must decide how to race to shave off precious time and win the upper hand. But keep an eye on your fuel and temperature gauges or you might be left eating dust!
Starting with the team leader Rob Trader, you begin your racing career in Class D. Wining races earns you money to buy new cars and enter harder races.
A nostalgic experience that can also be played in vertical mode with touch controls to better match the 90's feeling! Play with classic green color mode, choose between multiple color palettes or play with full colored mode!