Takorita Meets Fries
In the Tako Kingdom deep under the sea, soup is the only mundane meal everybody eats. But Princess Takorita is deeply dissatisfied with this, and she demands a tasty new dish to spice up her life.
She decides to venture up to the land, where the culture is different and surprising. Once there, she has her fated encounter with the french fries!
Princess Takorita continues her adventure to make the fries more and more tasty!